Musikundervisning

Musikundervisning Støvring - Der tilbydes undervisning i guitar, klaver eller rytmisk lære
Guitarundervisning - Musikundervisning Aalborg
GUITAR
Lær at spille akustisk- eller el-guitar
Klaverundervisning - Musikundervisning Aalborg
KLAVER
Lær at spille klaver og få en bred viden indenfor musikteori
Rytmisk lære - Musikundervisning Aalborg
RYTMISK LÆRE
Opnå en bredere forståelse for musikken med udgangspunkt i rytmik og musikteori

Hos Ralles Musikskole er alt undervisning tilpasset den enkeltes elev behov og niveau. Derfor er der altid inkluderet en gratis prøvetime, hvor vi bl.a. vil tage en snak om forventninger og eventuelle ønsker til undervisningen. Undervisningen er målrettet begyndere, som gerne vil i gang med at spille et instrument og blive klogere på teorien bagved. Med mulighed for hjemmeundervisning i hele Støvring er der god mulighed for at komme i gang med at lære et nyt instrument.

Har du nogle spørgsmål til undervisningen er du mere end velkommen til at give os et kald eller henvende dig via vores kontaktformular ved at klikke her.